Back to top

Трактор ЮМЗ-8040. Модернізація, альтернатива білоруським мтз

+1
0
-1
ЮМЗ гібрид. Інвестуйте 500дол в нову запчастину, можна робити ЮМЗ замість мтз. Якщо хочете  білоруські Мтз892 то треба викинути редуктор, заварити гайку моста, заклеїти кабіну, повністю переробити гідросистему... Ну як у 8040 в зробити. Бо мтз 892 то є мтз52 із 70х років із доставленим редуктором. Можна зробити модернізацію тракторів ЮМЗ а точніше зробити розрахунок головної передачі за 500дол. Станпостач Дніпро. Можна і треба відновити виробництво.  https://www.youtube.com/watch?v=z6j8tBtolmw Є український трактор доступніший за МТЗ і гібрид. Що за брєд, який гібрид? аосьвам, отакий але на базі ЮМЗ https://infoindustria.com.ua/pershij-gibridnij-traktor-farmtrac-z-indiї-praczyuє-na-dizeli-i-elektriczi/ Український електродвигун не гірше тесла  https://www.facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov Була заява що потрібні українські комбайн і трактор  3:45:20  https://www.youtube.com/watch?v=Tvd8QYdndNY База перевірена. народ вдосконалив, інженери виправили всі недоліки    Гібридні Рено    https://www.youtube.com/watch?v=XY5EFDc6hTI ЮМЗ гібрид, концепція схожа. ел двигун синхронізує шв проміжного та вторинного вала, допомагає при старті. вистачить 8 або 10 передач. Двигуни можна ставити від вантажівок, вони економніші на номінальних обертах, виробник Weichai Power, на ЮМЗ-10264 такий, у версії для вантажівки 195г/квт.год. Втулка первинної передачі зношується на понижених. Можна бронзу замінити на екологічна сталь    http://symvol.ua/produkcija/podshipniki-skolzhenija/   Замена подшипников их сплавов цветных металлов на подшипники FerroBearings в мировом масштабе даст снижение выбросов СО2 около 8,8 млн тонн СО2 в год.  http://ferrobearings.com/ru/  Елітні залізокопачі як ахметов і навіть росфйські використовують АФМЖ для дерибану наших з вами ресурсів. А для наших інноваційних ЮМЗ матеріал АФМЖ не підходить? Підозріло, наче в нас і землі вже нема.. Проект модернізації  https://www.facebook.com/DanulchukOleksandr ЛНТУ готові робити електричну частину  http:  //lutsk-ntu.  com.  ua/uk/sitovskiy-oleg-pilipovich. Все можна робити українське крім двигуна. Також можна робити повний гібрид бо ККД ел-двигунів досяг 97%.  Для початку вистачить зробити сигналізатор момента вкл передач щоб не крошити зуби шестерень. На заводі ЮМЗ планують збирати МТЗ-892 300штук за рік. Ще 5000 мають поставити з Білорусі.  Для кого це? На важких роботах вони дохнуть  https://www.youtube.com/watch?v=qPIsqMjbBr0    https://www.youtube.com/watch?v=wdKTnmJzS_s&t=8s   Олігархам та їх друзям МТЗ треба щоб тягти оприскувач борону сівалку.. Кпп 8 передач і міст не порве навіть смд турбо. Вом робим 540 і 750, на обертах 1400 вом 750 перетвориться в 540, так замінити першу передачу. Щоб стартувати на першій швидкій є зчеплення підсилене і треба щоб роздатка повістю вимикалась. В нового мтз742  буде версія на 8 передач. Від того мтз742 можна взяти передній міст карреро, роздатка як в т40 http://www.belarus-tractor.com/catalog/new-items/belarus-742.7/ розрахунок нових запчастин це 500 дол. https:  //Stanpostach. com. ua/p545269576-izgotovlenie-konicheskih-gipoidnyh.html  .   На Юмз якщо ставити підсилену главну пару буде краще мтз, витримає 110кс. Нові такі можуть робити з переднім мостом мтз балочний. Передачі 1ша 10км/год, 2а 12, 3я 15, 4а 28кмгод при 2000об. Це кпп 8 передач. 10 передач перша 8кмгод. модернізовані Юмз8040  з двигуном вейчаі дойц 3.7 або 4.1 або 4.5 економний як фендт 900. За 24тдол з таким двигуном і пвм балочний. В 2014 году Лукашенко предлагал создать белорусско-украинский союз и собирался стать его президентом https://gordonua.com/news/politics/tusk-v-2014-godu-lukashenko-predlagal-sozdat-belorussko-ukrainskiy-soyuz-i-sobiralsya-stat-ego-prezidentom-1516432.html Лукшенко то путінська шльндра (висновок по заявах Зе як мінімум), а наша влада її головні спонсори.. Ой як так вийшло? За минулої влади не дали держзамовлення, Гройсман і Гончарук і Шмигаль ноль реакції.. інсайд ЮМЗ . Причина № 1 Нехотят выполнять работу на заводе                 № 2 Малая зарплата у рабочих                 № 3 Основная масса рабочих уже в Польше       № 5 Нету ГОС заказа для комунальщиков Украины ( по них бы можно было делать хоть какойто план но Увы.) Решатся эти основные проблемы и все будет ОК." Фірма сателіт Юмз робить запчастини і одиничне збирання тракторів. https://youtu.be/6VNsNtI9dQQ https://youtu.be/H6IL5RU32lk Можна відновити виробництво наших модернізованих Юмз8040. Є навіть проект гібрида. Заводу заборонили модернізувати. Якщо зробити нову главну пару за 500дол і перевірити то завод буде її робити а далі можливо трактори Юмз8040. Також є підсилена кпп. Білоруські Мтз892 то є мтз52 70х років із доставленим редуктором. Якщо Лукашенко друг путіка то чому вас влаштовує купувати лише тракторів Мтз на 3млрд якщо є свої не гірші? Щоб знищити конкурентів по агро? Для експертів. Сучасні двигуни економні надійні тяговиті в широкому діапазоні обертів, вони компесують малу кть передач.  В нового мтз742  буде версія на 8 передач. Від того мтз742 можна взяти передній міст карреро, роздатка як в т40 http://www.belarus-tractor.com/catalog/new-items/belarus-742.7/ Навіщо робити Юмз? Турки роблять стару модель, паралельно з двома новими. Міст із лівим дифом, цей Пвм можна ставити на Юмз а роздатка як в т40. На 4:40 https://youtu.be/2ANWK6xHtLQ Подивіться на схему кпп мтз 82. На 5 передачі втрати бо втулка, може зламати нижній проміжний вал. На 6 передачі може зламати нижній вал. Тому 6 робоча напівпередача, 7 живуча, 8 дуже швидка, теж напівпередача. Редуктор дає втрати і ламається. Тому лише 9 недопередач, лише одна під сівалку культиватор живуча. І по факту в мтз часто ламає нижній вал, якщо турбодвигун. Ну і гайка і шайби сателітів. В Юмз навіть на 8передач швидка буде 1 2 і 3 надійні передачі. А 4 потягне ротаційну борону 20..23кмгод. От чому потрібні Юмз8040. На важких роботах мтз дохнуть  https://www.youtube.com/watch?v=qPIsqMjbBr0    https://www.youtube.com/watch?v=wdKTnmJzS_s&t=8s   Олігархам та їх друзям МТЗ треба щоб тягти оприскувач борону сівалку.. Нові тенденції в агро. Нашу супер сівалку Магія продають німцям. І скоро буде бюджетна версія для Юмз. https://youtu.be/XOFZ-1_ekHI Але вже є бюджетна сівалка Алігатор за 130тис. Її плюси: заодно культиватор, береже гумус, ширина рядка 20см, на такій площі добриво не палить рослини. І менше гербіцидів ніж при ноутіл. Якщо зняти ряд лап то буде ноутіл чи полосовий обробіток. https://youtu.be/PJzxXorfgr4 https://youtu.be/nISw8xzJD6o https://youtu.be/GgrJxofq4t0 https://youtu.be/aehfKAYvqDA Ноутіл працює якщо спарка, сівозміна. https://youtu.be/RPKSAgRDoGI Частково земість електробусів гібриди: двигун на етанолі, гібридна трансмісія, сонячні панелі.. Суперконденсатор Юнаско. Український електродвигун не гірше тесла. https://www.facebook.com/Vitaliy.Bryzhalov Вже давно пропонував автозазу робити електромобілі, гібриди сонячноспиртові легкові, автобуси. Дизайн готовий на рисунках тут  https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3200091696755165&id=100002630981808   Все готове, є суперконденсатор юнаско, електродвигун, спиртовий двугун українські. Платформа є своя, можна робити разом з рено. Все заблоковано. А заз буде продавати вази російські. Електромобілі на малі пробіги розумно. Наприклад пежо 208е. Скоро будуть батареї більшої ємності, в малят пробіги виростуть. Лідери продаж в Японії гібриди яріс https://youtu.be/7j4LkoOCLGU Хонда фіт https://youtu.be/qjKFFmFiihM В Європі буде рено кліо.  https://youtu.be/z8aWztNcE-s На Ан158 ставити  наш гвинтовентиляторний двигун д27 Мтор Січ, буде найкращий літк. Швидкість зменшиться з 800 до 650...700 км/год але витрата палива зменшиться вдвічі.  https://youtu.be/GLXk7pZFPPk

Поширити: